Geniet ervan... Nu het nog kan! - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu Geniet ervan... Nu het nog kan! - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

Geniet ervan... Nu het nog kan!

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

23 November 2010 | Nederland, Harlingen

Na 2 maanden uit een hutkoffer te hebben geleefd, vrienden en familie te hebben bezocht (helaas nog steeds niet iedereen gezien) en veel feestjes te hebben meegemaakt, is het tijd voor een nieuw avontuur! En deze keer geen bikini's en zomerjurkjes, maar 'met je muts in de sneeuw', zoals Husk Studentenreizen het in één van de eerdere campagnes mooi verwoordde. Een hele andere doelgroep dan mn vorige werkgever Sunweb, want waren mijn gasten afgelopen seizoen een mengelmoes van jongeren, stelletjes, gezinnen en senioren. Dit seizoen heb ik voor 99% te maken met studenten tussen de 16 en 30 jaar!

Gwen voor Husk Studentenreizen naar de absolute topbestemming Val Thorens! De komende 5 maanden en 2 weken woon ik op 2300 meter hoogte in de Franse Alpen en ben ik weer werkzaam als reisleiding.

Een compleet nieuwe uitdaging die morgenochtend al begint! Eigenlijk had ik me ingesteld op een vertrek rond half december, maar toen ik vorige week maandag hoorde dat Valtho mijn bestemming werd, wist ik genoeg. Dus vannacht naar Schiphol en om half 9 vlieg ik met 2 collega's naar Geneve. Vanaf daar treinen we verder naar Moutiers, waar we worden opgewacht door de collega die gister al is vertrokken.

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het me gaat bevallen. De enige wintersport die ik in mn leven heb meegemaakt zijn een paar indoorskibanen en afgelopen februari 4 dagen Gerlos. Maar ja... dat had een heel ander doel en bestond voornamelijk uit apres skieën ;)

De afgelopen weken heb ik flink geshopt om ook in de winter goed voor de dag te komen en uiteraard geen kou te vatten. Dus nu bestaat de inhoud van mn koffer uit o.a. thermo underwear, een zeer vette snowboardjas van Brunotti, gecombineerd met broek van Burton, verschillende kleuren en modellen mutsen, skipully's, vesten en just 2 be sure ook een aantal jurkjes om in te stappen. En iets leuks voor kerst uiteraard, want voor de eerste keer in mn leven wordt dit een kerst en oud en nieuw zonder mn vrienden en familie :(

In Leeuwarden heb ik de afgelopen tijd al een aantal snowboardlessen gevolgd, maar de rest ga ik daar wel leren. De accommodatie waar ik in ga wonen met mijn lieftallige collega is direct aan de piste. Helaas iets verder van de kroeg, maar een stukkie lopen is alleen maar goed voor me. Geen scootertje dit seizoen, maar alles te voet. Geen zwembaden, maar pistes. Geen Starbeach, maar party @ 360°. Geen Griekse avond, maar een snowbarbeque. Geen luchthaven, maar bussen. Geen 40 collega's, maar 4. Al met al een wereld van verschil, maar één ding is zeker! Met de rest van het team ga ik er weer een topseizoen van maken!!

Want om nog even op de wijze woorden van Husk terug te komen... Uitrusten doe je thuis maar!!

Gonna miss you all!

XOXO

  • 23 November 2010 - 11:36

    Stefanie :

    Lieve Gwennie!!!

    Heel veel plezier en een ontzettend goeie vlucht ik weet zeker dat jij een top tijd daar gaat krijgen!! En geniet ervan :)
    liefs stef

  • 23 November 2010 - 17:16

    Janneke De J:

    Hey Gwen,

    Have fun! En warm worden doe je wel van de gluhwein en de schnaps hihiih. Succes met snowboarden en voorzichtig!

    kus Janneke

  • 23 November 2010 - 17:45

    Hvj Mama:

    Mijn grote dochter, Je gaat weer een groot avontuur tegemoet. Hier zul je ook weer van genieten veel mensen ontmoeten (misschien mister right) en een hoop regelen. Maar daar ben je voor in de wieg gelegd. Geniet ervan maar ik zal je erg missen.
    Lang leve Skype.

  • 24 November 2010 - 13:26

    Je Sissy Shan:

    Jayden werd vanochtend wakker met de zin "Gwendy is nu weg he mama" in plaats van de standaard zin "mag ik theeeeeeeeeeee?" We missen je nu al....was ontzettend leuk dat je hier 2 mnd hebt gewoond vond het altijd leuk om te horen ik kom zo laat THUIS voor het eten. Fijn dat je hier bij ons het als je thuis beschoude...Lekker genieten daar en voorzichtig en doe er alles aan om internet te regelen anders trekken we het hier niet en zodat ik Kylano voor de webcam kan hangen om te laten zien hoe snel hij groeit...Hou zo van je sis en ben zoooooooo trots op je dat je weer een nieuw avontuur aangaat....Hou van je en je wordt nu al gemist....Kussssssssss ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 106508

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: