Just the way you are - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu Just the way you are - Reisverslag uit Val Thorens, Frankrijk van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

Just the way you are

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

10 Januari 2011 | Frankrijk, Val Thorens

De opgetuigde kerstbomen zijn weer afgetuigd, er is weer voor veels te veel geld vuuwerk afgestoken en toen was het ineens twenty eleven. Een nieuw jaar met nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen en vooral... nieuwe belevenissen.

De stand van zaken. Still single and alive and kicking. Heb 't nog steeds naar mn zin als reisleiding in Val Thorens, maar merk wel dat ik in de winter meer heimwee heb dan in de zomer. Nu heb ik ook meer vrije tijd en dus meer tijd om na te denken, maar vooral die feestdagen zijn killing. Ik denk niet dat mijn kerst en oud en nieuw ooit zo eenzaam waren. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb op kerstavond gezellig gegourmet met collega's, 1e kerstdag met collega's lekker uit eten geweest en 2e kerstdag heb ik bijna de hele dag in de bagagerie gezeten om gasten in en uit te checken. Met oud en nieuw heb ik met collega's frikadellen en patat gegeten en wist ik om 12 uur niet wie ik als eerste 'happy new year' moest wensen. Want wat mis ik in dit verhaal? Uhm even denken... vrienden en familie!!

Klinkt het heel dramatisch als ik zeg dat de tranen over mn wangen stroomden toen ik mn neefje van 4 aan de telefoon had en hij mij vroeg of ik ook een kerstboom had? En zo niet dat ik anders wel die bij hun thuis mocht komen ophalen? Gelukkig word ik thuis ook gemist en heb ik op 1e kerstdag geskyped met ons gezin. Raar is dat? Dat je normaal gezien net als je ouders, zusjes, aanhang en kids mooi aangekleed aan de kersttafel zat. Niet te kunnen wachten om die cadeautjes onder de kerstboom te mogen openen en je ondertussen vol te stoppen met al het lekkers dat mama op tafel heeft gezet. En dan in plaats daarvan liggend in je bed achter je computer zit omdat je simpelweg niet weet wat je anders moet uitvreten op zo'n feestelijke dag. Gelukkig was mn kerstpakket vol met cadeaus voor iedereen net op tijd in NL aangekomen, zodat mn family dat voor de camera kon uitpakken. Allemaal cadeaus die van pas komen als ze me hier komen opzoeken.

Tsja... en de titel 'Just the way you are'. Al maanden mn lievelingsnummer. Zou het niet geweldig zijn als er een kerel op deze aardbol rondliep die oprecht zo over mij dacht. Als ik alle openingszinnen, complimenten, avances, smsjes en verhalen van de mannen hier mag geloven, zijn er voldoende. Maar aangezien mijn vertrouwen in de eerlijkheid van de man zo groot is als een potloodpunt, wordt dat een lastig verhaal.

Een aantal van deze quotes kan ik jullie echt niet onthoudden. Dus bij deze:

* Ik ben onderweg met een groep gasten naar de kroegentocht. Zo komt er één van de gasten naast me lopen en zegt: "Gwendy, ik vind jou echt een superreisleidster!" Begint goed. Niks mis mee, maar nou komt 't. "Ik vind jou zo mooi. Als Beyonce de mooiste vrouw op aarde is. Dan besta jij niet." LOL!! Serieus... Ik moest er even over nadenken en ik moet 'm nageven... zeer origineel!

* Een andere jongen hield maar niet op van staren en vroeg of ik mijn muts even af wilde doen, want zei hij: "Jouw krullen vind ik zo geweldig. Gewoon ongekend! En die lippen... Heerlijk!" Owkeeej... awkward...

En uiteraard ben je als reisleiding 24/7 bereikbaar en zijn al je gasten in het bezit van je telefoonnummer. Dat dit nummer niet alleen voor reisleidingzaken wordt gebruikt, blijkt wel uit de volgende smsjes:

Op 20 december half 2 's nachts: "Jaa, waar ben je? Je moet ons dragen! Xx" Hahah... ik geloof niet dat dat bij mijn taken als reisleiding hoort, but nice try!

"Hej Gwenna" (eerst mn naam maar 's goed spellen als je echt indruk wilt maken) "Vanavond vroeg slapen na de kroegentocht? Of afterparty bij mij? X Pokerstar"
Uhm... wie ben je?

"Ken je nog een leuk drankspel? Dan kun je je collega meenemen en meedoen!"
Tuurlijk! Wij doen mee :)

"Echt een leuke kroegentocht!! Haha... het feest gaat verder in onze kamer. Kom je ook?"

"Hey Gwen, gaan we nog leuke dingen doen vanavond? We dagen je uit! x"

Hahaha... Al met al krijg ik hier een hoop aandacht. Maar of dat is om 'just the way I am' of omdat er met koeieletters Husk op mn jas sta weet ik zo net nog niet. Uit betrouwbare bronnen weet ik namelijk dat op het scoren van reisleiding namelijk extra "punten" staan. Tis nog net geen 5 euro regeling zoals op Kreta, maar ook hier voel je je net vee.

Kom ik gelijk op het punt leeftijd. Het is maar goed dat ik altijd op mn gevoel afga. Een week geleden kwam er namelijk een jongen op me af in de kroeg. Hij vond mij het mooiste meisje van de kroeg en bleek me al een paar dagen eerder te hebben gespot. Hij was 21, kwam uit Amsterdam blabla... De hele avond bleef hij zn best doen, maar ik wilde gewoon ALLEEN naar mn bed en vertrouwde het voor geen cent. Gelukkig maar, want op weg naar huis kreeg ik van zn vrienden te horen dat meneer eigenlijk nog maar 17 was... *AHUM* Ik blij dat ik zo'n gevoelsmens ben.

Wat moet een jongen van 17 nou met iemand van 28 zou je zeggen? Na ja... wat ik ervan begrijp zijn oudere vrouwen (want blijkbaar val ik in die categorie) heel interessant. Als ik nou kinderen had, ben ik blijkbaar zelfs een MILF. Jaja... afkorting voor Mother I Like to... En vul de rest zelf maar in.

Zo sprak ik van de week een leuke jongen die tegen me zei: "28? Zozo... dan heb je zeker al kinderen? Niet? Das jammer! Als je 2 kinderen had gehad, nam ik je nu mee naar mn appartement."

En met bovenstaande geschreven lijkt het me toch duidelijk dat mannen en vrouwen toch echt van een andere planeet komen, want van deze logica begrijp ik echt helemaal niets!! Daar komt bij dat ik net als in NL blijkbaar als een magneet werk voor mannen met een vriendin. Ik zeg... frustrerend! 1. Ik maak toch geen kans. 2. Het feit dat ie 't probeert, terwijl ie thuis een meissie heeft zitten, maakt 'm onbetrouwbaar ENN... (denk je nu even zo'n potlood in die in een vierkant hokje krast)... ONGESCHIKT!

En het is nog maar januari, maar het zomerseizoen 2011 staat alweer voor de deur. Dus ik moest opnieuw beslissen wat ik ga doen. En I've made up my mind... Deze chick gaat nog een zomerseizoen doen. En wel voor het jongerenmerk GOGO. Hoogstwaarschijnlijk als eindverantwoordelijke, maar hoe wat en waar hoor ik pas begin mei.

Een moeilijke keus, maar een kans die ik eigenlijk niet kan laten schieten. I love my job and I love my family, maar ik weet dat die voor 200% achter mij staan. Zoals mijn moeder altijd heel wijs zegt: "Ik heb liever een gelukkig kind ver weg, dan een ongelukkig kind dichtbij." En zo is het maar net mam!!

Untill next time. Ciao!!

XOXO






  • 10 Januari 2011 - 06:48

    Marian:

    You go girl! Weer erg leuk om te lezen :-)

  • 11 Januari 2011 - 10:57

    Cherelle:

    Miss u like Hell!! Maar gelukkuig heb ik gisteren je stemmetje weer even gehoord.. Dat vindt ik echt fijn.. Snel maar weer even skypen dan kan ik je sexy krullen weer bewonderen haha.. Wat een verhalen weer gwennedy!

    Ik houvan jou (K)! je zusje

  • 12 Januari 2011 - 08:20

    Stefan:

    Haha topper, verhalen schrijven als de beste.. hoop dat men enkel snel geneest zodat ik je nog een bezoekje kan brengen..

    Ennuh.. Gwenny zonder kinderen ben je voor mij ook altijd een MILF hoor.. Just the way you are ;)

  • 12 Januari 2011 - 13:09

    Shan:

    I love ya just the way you are.........you are the best sis that you can wish for..........en dan zo'n lief kaartje voor mijn boys........Kan nie wachten om je weer te zien......net als onze boys........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 106473

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: