I took the night! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu I took the night! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

I took the night!

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

06 Mei 2010 | Griekenland, Athene

Een ding is zeker... Ik heb hier geen benul van data, dagen of tijd. Time flies when you're having fun laat ik maar zeggen!! Koninginnedag, Bevrijdingsdag of een zaterdagavond. Voor mij voelt het allemaal hetzelfde. Soms weet ik 's middags niet eens meer wat ik 's ochtends heb gedaan. And I'm loving it!!

Het is natuurlijk meivakantie, dus dat betekent drukte op het eiland. En dat merk je in alles. Meer vluchten, dus lange dagen. Afgelopen zondag en maandag begon ik om 10 uur 's ochtends en stapte ik na de avondvlucht rond 11 uur 's avonds weer binnen. Zondag heb ik één uurtje vrij gehad en dat was tijdens de opening van Friet van Piet (en uiteindelijk is dat ook een beetje werk, want je gezicht laten zien is erg belangrijk). In dit geval helemaal niet erg, want superaardige mensen en voor 5 euro onbeperkt eten en drinken laat de reisleiding zich geen 2 keer zeggen ;)

Na alle drukte, was ik in ieder geval errug blij met mijn vrije dagje gister. Uiteraard heb ik heerlijk uitgeslapen, heb ik genietend van de zon ontbeten op mijn balkonnetje en toen met vol goede moed lopend naar Starbeach gegaan. Mn kleurtje ff een update gegeven, voor het eerst sinds mijn aankomst op Kreta gezwommen en toen weer lopend terug naar huis. Aangezien het toen ruim 25 graden was en ik bergopwaarts moest, had ik ineens enorme spijt dat ik niet gewoon mn scooter had gepakt, maar ach... goed voor de conditie denk ik dan maar.

Ook in het uitgaansleven merk je dat het levendiger is. En daar heeft de reisleiding nog even een schepje bovenop gedaan. Gisteravond hadden we namelijk onze eerste kroegentocht!! Jaja... onder het mom van gezellig met je reisleiding langs de leukste en meest hippe bars en clubs gaan, begonnen wij deze week met de verkoop van de clubtour. Onze areamanager had aangegeven dat we zelfs met een aantal van 10 gasten gewoon gingen lopen.

Was zij even verrast toen er 75 man bij het verzamelpunt OBC stonden. Met onze speciale zwarte kroegentochtshirts met de logo's van de merken in glittergoud op de achterkant en onze naam op de voorkant hebben we er een topfeestje van gemaakt. Angela en Gwendy klimmen wel op de bar, doen 't vliegerlied, showen hun beste dancemoves en samen met de rest van 't team bezorgden we onze gasten een gezellig avondje uit.

Wel grappig dat gasten vragen of ze met je op de foto mogen... Moet nog een beetje wennen aan de aandacht die je hier krijgt. En nee girls... nog steeds geen leuke mannen hier. Verder dan een dansje op de bar met de barman van Status gaat 't niet hahah. En tsja... ik kan er niks aan doen, maar 'die ene' zit nog steeds in mijn hoofd. En daar komt bij dat als mijn (let op: vrouwelijke) collega zijn geurtje ook nog draagt ik er niet echt beter op wordt. Attention, attention... als iemand weet waar dat knopje zit om je gevoel uit te schakelen. Let me know!! ;)

Gekkigheid! Ik heb 't nog steeds enorm naar mijn zin. Het team is nu bijna compleet, maar van één collega van Jiba hebben we al afscheid moeten nemen en onze enige mannelijke collega gaat ons ook verlaten :( Jammer!! Maar het is hun eigen keus en daar heb ik respect voor. Betekent wel dat de werkdruk nog een tikkie omhoog gaat. Maar maakt niet uit! Kom maar op. I can do it!!

Miss u all xxx

P.S. Ik vind het errug leuk om post te krijgen, dus zie mn eerste blog voor 't adres :D



  • 06 Mei 2010 - 07:38

    Alie:

    He Gwen,
    Erg leuk om je verslagen te lezen, je vertelt het zo leuk dat ik het gevoel heb dat ik ook een beetje op Kreta ben! (nog 3 maanden...) Behoorlijk druk lees ik, maar dat is typisch Gwendy, bezige (party)bij! En lekker genieten!!
    Liefs Alie

  • 06 Mei 2010 - 08:11

    Judith:

    :d:d:d:d:d:d:d

  • 06 Mei 2010 - 08:13

    Judith:

    Hmmm, niet zoals ik gedacht had haha, de reactie hierboven...

    Maar goed, t staat voor helemaal leuk, super en geweldig dat je het zo naar je zin hebt!!

    Kus Juud

  • 06 Mei 2010 - 13:29

    Stefan:

    Die knop kun je diep in het glaasje vinden ;)

    Party hardy, x

  • 07 Mei 2010 - 08:55

    Cherelle:

    Dont worry sissy! Die knop vindt je nog wel.. En de manier is dat er gewoon iemand anders binnenkort op je pad komt.. Kijk maar naar mij :D Im happy! Gelukkuig heb je genoeg afleiding en ik kom ook al bijna naar je toe.. Miss u en we gaan er een toptijd van maken

    (L) you feestbeest

  • 08 Mei 2010 - 06:57

    Ilona:

    Hey lieverd,

    Lees dat je het reuze naar je zin hebt. Had ook niet anders verwacht. Dus al een attractie voor op de foto ha ha. Ben heel trots op je. Van het knopje, ik weet het antwoord ook niet. Alles is voorbestemd is hij het, dan komt hij weer op je pad.

    Miss you mama

  • 08 Mei 2010 - 09:13

    Nevin:

    Haha Gwendy als je dat knopje gevonden heb... LET ME KNOW !!!!! of stuur 'm per post naar NL ;) hahaha !

    Leuke verhalen allemaal hoor.... jij vermaakt je nog wel even heb ik wel in de gaten!

    Dikke kus (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 106475

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: