Afscheid nemen bestaat niet... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet...

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

23 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Echt waar... ik kan 't niet vaak genoeg zeggen, maar de tijd vliegt voorbij! Het is alweer ruim 2 weken geleden dat ik een blog heb geschreven, dus ff een update.

Op 11 juni was 't dan eindelijk zo ver! Mn ouders en Chell kwamen een weekje vakantie vieren op Kreta. Yeaaah!! Eindelijk mn familie weer zien. Dus daar stond ik op de luchthaven te wachten... Chell zag ik als eerste en ik geloof dat ik haar bijna dood geknuffeld heb. Ook mijn ouders zijn er niet aan ontkomen. Ik overigens ook niet aan de tranen van blijdschap ;)

Mn ouders gingen in de transfer naar de accommodatie en ik had nog een arrival. En daar kwamen een paar bekende koppies aanlopen... 'Dag schoonzus', was 't meteen hahah... Tsja, als mannen een foto van Cherelle hebben gezien, willen ze ineens heel graag familie van me worden. Een aantal van de jongens uit Oss die 2 weken eerder ook in Chersonissos waren were back. Iets andere groepsamenstelling, maar helemaal leuk om ze weer te zien.

Mn ouders en Chell bleven 8 dagen en de jongens uit Oss 11. Op dit moment is er niemand van hen meer op 't eiland en dat is wennen. Want het was heerlijk om leuke dingen met mn familie te doen, lekker met Chell naar Starbeach te gaan om te chillen, elke avond met zn vieren eten, af en toe beetje werken en elke nacht helemaal los met Oss tot in de late cq vroege uurtjes!

Qua weer heb ik niemand horen klagen. Misschien alleen dat 't TE warm was. Sommige dagen was 't namelijk bijna 50 graden. Niet echt lekker om 's ochtends wakker te worden en je af te vragen of je niet net daarvoor een duik hebt genomen. Ongelooflijk wat was het warm!

De eennalaatste dag van mn familie hun vakantie hebben Chell en ik onze sissies-tattoo laten zetten. Shan is op dit moment natuurlijk zwanger en kon er niet bij zijn door hun eigen vakantie in Italië. We zijn helemaal blij met 't ontwerp. Voor Chell haar eerste tattoo, voor mij mn tweede. De voorletters G, S, C van mn zusjes en mij en 2 sterren die voor omie en Daylan staan. Voor altijd in ons hart! Cherelle heeft 'm in haar lies laten zetten en ik op mn rechterzij. Helemaal blij mee!

Door het vele praten, de airco, het stappen etc. ben ik een aantal dagen mn stem kwijt geweest en das best lastig als je meetings moet geven. Nog steeds niet helemaal ok, want hoest me kapot. Gister nog naar het medical center geweest, want net als op Curacao heb ik weer olifantenpootjes. Helemaal opgezet door de warmte en het vele staan. Lelijk!! Gister een echo gehad, maar mn aders zijn prima! Gelukkig... met medicijnen en iets meer rust voor mn voeten moet 't goed komen.

Voor vandaag stond op 't rooster dat ik met mn collega Jonna ging duiken. Een hele ervaring en ben blij dat ik de kans heb gekregen om 't te doen. Sunweb werkt al 20 jaar samen met de duikschool op Nana Beach en anderhalve week geleden hebben we een barbeque bij hen gehad. Helemaal leuk!! Toch voel je je een beetje knullig als je in je wetsuit met flippers, duikbril en zuurstoffles in het zwembad gaat oefenen terwijl daar gewoon mensen in hun bikini liggen te vakantie vieren. Ik was een beetje kortademig door mn verkoudheid, maar het is goed gegaan. Ik geloof dat ik nu nog een grotere hekel heb gekregen aan om in de zee te zwemmen, want nu weet ik precies wat er daar allemaal rondzwemt hahah...

Qua werk is het nog steeds redelijk rustig. Wel veel ziekenhuisgevallen en rare dingen, maar goed te behappen. Deze week heb ik de noodtelefoon en dat ding blijft maar afgaan. Officieel is het zo dat mensen hier alleen op bellen na 21.00 uur 's avonds in geval van NOOD. Ik weet niet, maar voor zover ik weet zijn muggen op je kamer, niet kunnen pinnen, een hondje mee naar NL willen meenemen geen nood, maar het kan aan mij liggen ;) Ik word echt om de gekste dingen gebeld.

Volgende week start 't hoogseizoen. De feesten op Starbeach met bekende dj's beginnen en het wordt eindelijk druk qua werk en mensen. Ik doe 't deze week ff rustig aan met stappen. Eerst maar opladen en bijkomen van afgelopen week.

En ow ja... we zijn een maand verder en we hebben nog steeds contact. En als ik 't zo inschat, blijft dat ook wel zo. Zou ik 'm dan eindelijk hebben gevonden??? De tijd zal het leren ;) Tot over mn oren... En dan heb ik 't niet over zo'n muts met van die flapjes :P

Miss u all!!

xXx




  • 23 Juni 2010 - 13:08

    Je Zusje:

    het was super om je weer te zien en mis je alweer vreselijk!! Pfff je bent echt mn beste din en daarbij ook nog mn wonderfull sissie! Nu shannon nog tattoo en we zijn weer compleet! Heb de tijd van mn leven gehad en kijk iuit naar het moment dat je me weer dood kan knuffelen hihi :D

    Love u 2 Much!!! (L)! Ben trots op je!

  • 01 Juli 2010 - 00:31

    Nevin:

    Oke dit keer was je me voor :P ;) haha hoef ik er deze keer niet een melding van te maken :P !!!

    (K)


  • 01 Juli 2010 - 00:32

    Nevin:

    Haha en dan bedoel ik je reisverlsag he haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 1101
Totaal aantal bezoekers 106478

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: