The sound of missing you - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu The sound of missing you - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

The sound of missing you

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

14 Mei 2010 | Griekenland, Athene

Yeah!! Eindelijk internet in mn appartement!! De afgelopen week heb ik kunnen meeliften op het signaal van de boulevard, maar dat was niet je van het. Nu hebben we een supersnelle verbinding en kan ik gewoon lekker Skypen, filmpjes bekijken, muziek luisteren en noem maar op. Terwijl ik op mn balkon zit of languit in mn bedje lig... Het maakt niet uit, want I'm live over here! Heerlijk!!

Hoe het hier verder gaat? Lekker!! Op gister na ben ik de hele week wezen stappen. Maar na woensdagnacht was ik zo brak dat ik even van het uitgaan genezen was. Inmiddels is dat alweer over en ga ik zometeen maar 's ff in mn kast kijken wat ik aantrek vanavond ;) Stel je voor dat ze me missen!

Zondag was 't natuurlijk moederdag en ik mocht mezelf feliciteren met mn eerste jankbui op het eiland. Op zulke dagen mis ik mn familie en vrienden echt het meest. Daarnaast was moederdag 2009 de laatste keer dat ik oma zag. Ongelooflijk hoe de tijd vliegt. Een jaar verder, maar ik mis haar niet minder. Misschien juist wel meer, omdat 't besef steeds groter wordt dat ze er echt niet meer is. But I know that you're watching over me omie!!

Had ik zo mn best gedaan door een lieve kaart naar mn moeder te sturen en een Milka-hart met chocolaatjes... Speciale sticker erop met 'Niet openen voor 9 mei moederdag'. Wat denk je? Brengt die klote TNT het pas 2 dagen na de 9e :S Unbelievable! Na ja... hopelijk smaakten ze er niet minder om mam?

Qua werk vermaak ik me ook nog steeds prima. Maandag was wel een hele lange dag. Een kijkje in de wereld van Gwen haar werk als hostess:

12.00 uur Administratie op kantoor
13.00 uur Teamoverleg
14.00 uur Kasstaat
Natuurlijk liep dat allemaal uit waardoor ik me moest haasten voor mn volgende afspraak
16.45 Meeting Ifigenia
17.30 Meeting Palatia
18.00 Bezoek Porto Village
18.30 Bezoek Asterias
19.00 Bezoek Kassavetis
Heel snel iets naar binnenwerken en hup
20.20 Opstappen departure transfer en bij aankomst luchthaven rond 21.30 helpen bij incheckprocedure.
22.55 Zou de vlucht aankomen, maar vertraging
00.30 Eindelijk iedereen in de transfer en op naar alle accommodaties
2.15 Uitstappen bij Aquis Vasia in Sissi en met Ash haar auto naar Chersonissos
2.30 Yeah I'm home

Slapen? Nee natuurlijk niet!! Snel omkleden en door naar Cameo om gezellig een drankje te doen. Misschien vind je me niet helemaal lekker in mn bovenkamer, maar er ff uit is voor mij ontspanning. Lekker dansen, verstand op 0 en gaan met die banaan!

Als 't goed is, krijgen we woensdag 2 nieuwe collega's. Eén voor Jiba en één voor Sunweb. En 't had niet veel gescheeld of ze hadden nog wel een blik nieuwe hostessen mogen opentrekken.

Eerst heeft een collega tijdens de transfer een crash met een TUI-bus, vervolgens gaat er op één dag eerst een collega met de scooter onderuit en wordt een andere collega in haar zijkant van de auto geramd. Op wat schaafplekken, stijve lichamen en een hoop blikschade viel het gelukkig mee. Je moet hier echt zo voorzichtig doen!

In leuke-mannen-land is het nog steeds uitgestorven helaas... Maar mijn oor heeft opgevangen dat er volgende week profvoetballers naar Chersonissos komen :D Want dat ik niet graag naar voetbal kijk, wil nog niet meteen betekenen dat voetballers ook niet leuk zijn om naar te kijken. Alleen kijken hoor ;)

Inmiddels zijn mn jongste zusje en ik nog verder bij elkaar vandaan, want die zit gewoon lekker op dushi Curacao! Ik ben jaloers. Dat kind komt over 2 weken terug als een neger en dan vanaf 11 juni mij hier jaloers maken zeker? Nee grapje, ik heb er helemaal zin in dat mn ouders en Cherelle hier langskomen.

En ik hoor steeds meer geluiden van mensen die me hier op komen zoeken, dus ik ben helemaal blij!

Enne Juud, nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van kleine Dean. Begin oktober kom ik langs om 'm te bewonderen!!

Fijn weekend allemaal! Miss u xxx

• 31 Mei 2010 - 09:53

Cherelle:

I miss u! Heb je zoveel te vertellen dat ik al vergeet wat ik moet vertellen.. Glukkig zoekt het geluk ons weer op!:D en over twee weekjes zijn we weer samen :D

Youre the best (L)