Never say never... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu Never say never... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

Never say never...

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

24 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Wat er in een maandje wel niet allemaal kan veranderen en gebeuren...

Een jaartje ouder, een paar collega's armer, een paar nieuwe collega's rijker, een stuk drukker én definitief het vertrouwen in het mannelijk geslacht kwijt, maar één ding is hetzelfde gebleven. I'm loving it over here!!

Eind juni is Melissa een paar dagen bij me langsgeweest. Wij kennen elkaar van de selectiedag, maar hebben contact gehouden na die tijd. Zij werkt inmiddels als stewardess ipv als hostess, maar we hebben het erg gezellig gehad hier in Chersonissos!

De feestjes op Starbeach zijn inmiddels in volle gang. Elke maandag Beachflirt, elke donderdag Lovestar en elke vrijdag TMF Totally Summer waar ook opnames voor TMF worden gemaakt. Wie weet zie je me nog 's op tv voorbij flitsen haha...

Een leuke line up elke keer met dj's als Billy de Klit, Sunnery James, Ryan Marciano, Quintino and many more. Een aantal ken ik vanuit Nederland, dus is erg gezellig!! Lekker op het VIP deck staan feesten. Ideaal!! Maar nog een klein maandje en dan komt mn favo dj een avondje draaien. Yeaaah!!

5 juli werd ik 28 en dat heb ik geweten. Om 12 uur stond ik de Bio Bio omringd door collega's. Ik werd gefeliciteerd, ik kreeg cadeautjes en... ik kreeg een Patrick-ballon (van Spongebob)aan me vastgeknoopt en een bord van voor en achter met daarop: 'Kiss me it's my birthday! 82 en sexy Gwenma'. Zo heb ik de hele nacht dus rondgelopen. Waar je een zwevende Patrick in de lucht zag... daaronder ergens liep ik. Mijn avond bestond uit drank, drank en nog eens drank. Ik heb me behoorlijk misdragen geloof ik en omg... wat heb ik me beroerd gevoeld op mn verjaardag!!!

Als verjaardagscadeautje kreeg ik ook nog 's te horen dat mn ow zo leuke 'vriendje' toch niet zo leuk bleek te zijn. Van twee walletjes eten? Neej sorry... daar leen ik me niet voor!! Mannen?! Grrrrrr!!!

Dit heeft dus als gevolg gehad dat ik momenteel gewoon lekker doe waar ik zelf zin in heb. Nergens meer rekening mee houden. Heerlijk!! Alhoewel het toch niet echt in me zit. Daar komt bij dat het gros hier onder de 20 is. En ben ik erachter dat als ze zeggen ouder te zijn, ze 9 van de 10 keer alsnog 18 zijn. Als Gwenma word je daar dus helemaal gestoord van!!

Natuurlijk is de oranjegekte hier ook niet ongemerkt voorbijgegaan. Gekkenhuis!! Al hing er na de finale een grafsfeer en huilden volwassen mannen op mijn schouder uit. Wat voetbal met een mens doet!!

Qua werk is het best druk!! Door het kloteweer in Nederland hebben we erg veel last van vertragingen gehad en zat ik nachten op de luchthaven. Ik heb steeds meer overlastzaken, maar er is nog geen van mijn gasten uitgezet gelukkig. Ik heb leuke groepen en vind 't altijd weer jammer als ze richting NL gaan.

De drukte is veel collega's teveel geworden en daardoor is er in ons team veel veranderd. Het zijn nog steeds allemaal vrouwen, maar van de 17 die op de trainig waren, zijn er nog minder dan 10 over. Gelukkig hebben we elke keer heel snel versterking gekregen!! En ik zet door!! Ik blijf tot eind september, want ik vind het nog steeds keileuk hier.

Thuis begin ik steeds meer te missen. Mn ouders, mn zusjes, mn beste dinnetje en andere goede vrienden... Het is me niet in de koude kleren gaan zitten na 4 maanden Kreta! Ik ben zo ontzettend blij met Skype!! Maar goed... nog 2 maandjes en dan ben ik alweer terug in Hollandia.

Ben al begonnen met solliciteren naar een nieuwe baan voor vanaf oktober en mn opdrachtgevers van Blinding Beauty Visagie op de hoogte aan 't stellen van mn terugkomst. Mn eerste opdrachten zijn alweer binnen!!

So remember one thing... I'll be back!!

Miss u all!! xXx


  • 24 Juli 2010 - 19:19

    Viv:

    Klinkt (bijna) allemaal super Gwenma! Geniet er van daar! Ja, dat waren die feestjes waar ik het over had; echt top! Geniet maar lekker, ennuh dat vertrouwen in mannen komt heus goed, hihi! Xx

  • 25 Juli 2010 - 09:27

    Mama:

    Hey meis,

    Ik ben zo trots op je ondanks alle drukte daar en hier houd je je hoofd koel. We missen je ook heel erg maar deze ervaring heb je nodig en kan niemand je meer afnemen.

    Wat mannen betreft er zitten ook nog goeien tussen hoor! De juiste man kom je altijd op een onverwacht moment tegen dus nog effe wachten.

    Hvj mama

  • 25 Juli 2010 - 15:45

    Swenny:

    Heyyyyyyy geweldige sis,
    Kan nie wachten tot je weer hier bent!!!Lekker genieten de laatste 2 maandjes..Ik ben al voor je aan het aftellen ego he hihihihihi....
    Jay mist je wel hoor al zegt hij tegen iederen "ik hoef Gendy niet te missen want ik zie haar wel op skype"hihihihi De ware komt nog wel...wacht maar...Die mag in zijn handen knijpen...Je bent en blijft mijn sis waar ik naar opkijk!!!Love ya soooooooooooo muchy Kus van ons

  • 26 Juli 2010 - 07:45

    Cherelle:

    Ik tel de dagen af!! Kan niet wachten om je weer te knuffelen.. donderdagsavond de stad in te gaan sho0ppen en doordeweeks in de avond gek te doen op leuke nummers :D Nog 2 maandjes en dan kunnen we weer like the old time.. En wat mannen betreft.. Tsjah wij zullen hun nooit begrijpen en andersom vast ook niet. maar de ware staat op je te wachten trust me! wie wil jou nou niet..

    Yourethebest (L) houvanje

  • 26 Juli 2010 - 09:12

    Alie:

    Al 4 maanden om, wat gaat het snel...

    Succes (en natuurlijk heel veel plezier) de laatste 2 maanden!!
    En succes met solliciteren!

    Liefs Alie


  • 30 Juli 2010 - 12:20

    Gabrielle:

    Klinkt goed! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hier op Menorca ook alles goed. Over een maand zit het er alweer op voor mij.... :(

    Succes en enjoy!

    Xx Gabrielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 106492

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: