Sometimes love comes around... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu Sometimes love comes around... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

Sometimes love comes around...

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

07 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Vandaag kreeg ik een 'tik' op Hyves; Nevin Danique zegt: ik wacht al een hele tijd op een nieuwe waarbenjij.nu van Gwendy. En inderdaad... Het is alweer een tijdje geleden. Dus bij deze een update van mijn drukke leventje in Chersonissos.

Waar was ik gebleven? Even in chronologische volgorde. Op 28 mei was het allereerste themafeest in Cameo. Sex and the City!! Met andere woorden; cocktails, vrouwen in mooie jurkjes en mannen die er naar kijken. En wat hoort daarbij? Juist... een mooi make-upje voor de ladies. Eindelijk mocht ik mijn kwasten en kleurtjes weer 's tevoorschijn halen. Van 12 tot 2 ff meiden nog mooier maken en daarna vrolijk verder stappen. Niks mis mee dacht ik zo. Dus daar stond ik voor de zoveelste keer 's ochtends om 6 uur in New York te genieten van de opkomende zon.

Gelukkig ben ik nu zo verstandig om iets meer rustmomenten in te bouwen, want ben bang dat ik anders het einde van 't seizoen niet ga halen. Het is heel verleidelijk dat stappen, maar het breekt me echt op...

Je zou toch zeggen nu mn 'vriendje' weer in Nederland zit ik wat meer rust zou hebben haha... So jups... hij is nog steeds in de picture. We zijn nu ruim 2 weken verder en we hebben nog bijna dagelijks contact, dus ja... what can I say! I think I really like him... Het is echt super om op één lijn te zitten en elkaar dus meteen te begrijpen. Ik wacht in spanning af hoe het loopt...

Mn partygedrag heeft ook als gevolg gehad dat ik nu een aantal keren voor Gogo ben ingezet. Echt super!! Alleen hun outfit al. Lekkere baggy broek, polootje, sneakers eronderaan. Hoppa... wie doet je wat? En ik moet zeggen dat de doelgroep jongeren me toch ook wel goed ligt. Jaja... ik weet 't. Ik ben al bijna 28, maar tis maar net hoe oud je je voelt ;)

Dus daar sta je dan op de luchthaven (naast Menthal Theo en Rob Toonen) de eindexamenkandidaten op te wachten. Toch wel een heel ander welkomstpraatje in de transferbus dan bij Sunweb hoor haha...

Een "klein" nadeeltje aan de invasie van de jongeren... Ze zuipen als een malle, maar kunnen er niet zo goed tegen. Situatieschets vorige week: Het is woensdagnacht, gezellig sfeertje in Slam Café, Partysquad draait lekker en ik denk... laat ik de bar weer 's opgaan. Daar sta je dan met je goeie gedrag naast een 16-jarige die door zijn overmatig drankgebruik zijn evenwicht verliest, mij in zijn val meetrekt en BAM!!! Daar ligt Gwen een meter lager op de grond achter de bar in een ietwat ongelukkige houding. Later werd me verteld dat ik lag alsof ik mn nek had gebroken. En dat had ook niet veel gescheeld als ik net iets anders terecht was gekomen.

Ok... het voelde niet echt lekker toen ik opstond, maar het ging best wel! Maar toen ik in mn bed ging liggen deed mn schouder toch wel pijn. De volgende ochtend trok ik het echt niet meer en ben ik naar het medical center geweest. Nou mensen... alles gaat hier op zn Grieks, maar hoe het er hier in het ziekenhuis aan toe gaat? Daar kan Nederland een puntje aan zuigen. Ik stapte om kwart voor 12 binnen en om half 1 was de rechtstreekse vergoeding geregeld, was ik bij de orthopeed geweest, heb ik een röntgenfoto laten maken en kreeg ik op basis daarvan te horen dat er niks gebroken of gescheurd was. Alleen zwaar gekneusd, dus ik mocht met een erg charmante sling lopen. En ow ja... mijn bil die de klap heeft opgevangen ziet er een week later nog steeds uit alsof er een scooter overheen heeft gereden. Zo'n grote blauwe plek!!!

En wat ook een beetje pijn deed? Dat Jerry van de partysquad tegen iemand had gezegd: 'Soooww!! Die chick van gisteravond die viel echt hard!!' F*ck! Die had 't dus ook gezien :S

De rest van de week redelijk rustig aan gedaan en afgelopen zaterdag de schade ff ingehaald. Tot half 7 met Angela wezen stappen in Cameo, Status, Bio Bio, Slam en Hof om vervolgens te eindigen met ontbijt in Friet van Piet :P

Toen ik thuis kwam heb ik nog een half uurtje geskyped en toen dacht ik heerlijk uit te kunnen slapen op mn vrije dag. Uuuuh wrong!! 9, 10 en 11 uur werd ik wakker gebeld door gasten. Toen voor de 4e keer mn telefoon ging nam ik, nog steeds slaperig, op met: 'Goedemorgen, team reisleiding u spreekt met Gwendy'. Waarop werd geantwoord: 'Uhm... goedemiddag u spreekt met...'

Nadat ik had opgehangen keek ik verward op mn telefoon. Goedemiddag? Hoe laat is het dan? What??? 15.10? Snel stap ik uit bed en wil ik mn mail checken. Ineens schudt mn hele appartement met alles wat daarin staat. Ik herkende het gevoel van 2 jaar geleden meteen. Een aardbeving!! Gelukkig maar een kleintje, maar toch altijd weer even schrikken.

Om 16.00 uur gaat de telefoon weer. 'Over een half uurtje bij Kassavetis!' Hoezo? Ik stap om 5 uur bij de Spar op voor de Nightcruise. 'Nou nee, je gaat mee als reisleiding, dus zie je zo voor de uitleg!'

De Nightcruise: Met 300 Gogo, X-travel en Traxs gasten naar Agios Nikolaos om daar op de partyboot te stappen. DJ van 't Hof mee, dresscode white en feesten maar! De hele avond onbeperkt bier, fris en wijn drinken en na een uur wordt er geankerd. Wie zwemmen wil, mag zwemmen en daarna lekkere Griekse hapjes. Kortom: erg gezellig!! Een leuke afsluiter van mn weekend!

Nu nog ff een paar daagjes werken en dan komen vrijdag mn ouders en Chell. Heb er echt zo'n zin in!! Het liefste had ik dat ze een paar mensen in de koffer mee konden nemen. Mn allergrootste kleinste vriend Jay, mn andere zussie Shan, mn beste vriendinnetje Chris en ja... ook hij is van harte welkom ;)

De komende dagen maar energie besparen, want als Chell hier is, gaan we los!! Sissietime :D

Miss you xXx

  • 08 Juni 2010 - 06:58

    Little Sis:

    Miss u 2 alot!!! En gaan zeker onze tijd inhalen!

    Kan niet wachten! Chersonnisos maak je borst maar nat :P

    Love uuu!!

  • 08 Juni 2010 - 12:27

    Gabriëlle:

    My god die Gogo outfit zit er echt chill uit! Veel beter dan die fantastische blousjes met je rokje, ik HAAT ze haha! ;)

    Succes daar en geniet er lekker van!

    Groetjes vanaf Menorca!
    Xx

  • 17 Juni 2010 - 15:35

    Nevin:

    Hey Meis....

    shame on me... ik lees NU pas je wbj.nu !!! ja ik had al ZO vaak gekeken en stond er niks op dat ik het al bijna op had gegeven :P haha ! Super dat je het zo naar je zin hebt !!!!! krijg ook zo'n zin in tropische temperaturen, blauwe zee en witte stranden :( !!!! ondertussen verwacht ik wel al bijna weer een nieuw verhaaltje a la gwendy! haha !

    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 106519

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: