Just can't get enough - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu Just can't get enough - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

Just can't get enough

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

25 Mei 2011 | Nederland, Leeuwarden

En ineens ben je dan weer terug in Nederland. I love it to be home! Lekker op het fietsje naar de Appie Heijn om daar net gebakken Italiaanse bollen met filet americain en Optimel te halen, want wat heb ik dat gemist 'Bonuskaart of Air Miles?' vraagt de caissière vriendelijk als ik wil afrekenen. Haha... wat klinkt dat toch heerlijk vertrouwd! En als ik naar het bedrag kijk wat er op de kassa staat, word ik helemaal vrolijk. God wat heb ik me blauw betaald in Val Thorens. Lang leve de commercie :S

Maar natuurlijk ben ik het meest gelukkig om mn vrienden en familie weer te zien. Ik leef zoals gewoonlijk weer uit mn tas en slaap afwisselend bij mn ouders of één van mn zusjes. Wat is het fijn om te voelen dat je gemist bent. Genieten! Dat is het kernwoord van de afgelopen weken. Want ja... zo lang ben ik niet in Nederland.

Op 8 mei kwam ik na 5,5 maand Val Thorens en een vermoeiende busreis aan in Nederland. En van 12 t/m 15 mei had ik alweer de X-traveltraining in Zeist. Een paar daagjes thuis. Maar op die training kreeg ik te horen wat mijn bestemming van de zomer van 2011 werd. En tadadadadaa... Vannacht vertrek ik om 5.00 uur 's ochtends naar Sunny Beach in Bulgarije!! De hotspot voor jongeren aan de Zwarte Zee.

Dit seizoen voor het eerst als eindverantwoordelijke. Een team van 3 wat bestaat uit twee meiden en één jongen. Met zn vieren (en natuurlijk onze collega's daar) gaan we er een topseizoen van maken!

Omdat ik nu voor een jongerenmerk werk, is het seizoen een stuk korter. Over 3 maanden sta ik alweer op Nederlandse bodem. Peace of cookie lijkt mij na 2 seizoenen van een half jaar. Op het gebied van thuis missen dan :P

Toch leuk om te zien hoe mn neefje Jayden ermee omgaat. Hij is nu 4 en zijn uitspraken zijn aandoenlijk, maar grappig tegelijk.

Toen ik hem uit school kwam halen zei hij tegen mij: 'Gwendy?' Want zo begint hij namelijk al zijn zinnen... 'Ik zou zo graag willen dat jij mij elke dag uit school kwam halen. Wel jammer dat je zo vaak op vakantie gaat.' :P

Of toen ik op de bank zat en door het raam het gesprek tussen hem een vriendje hoorde:

Vriendje: Wie zit daar bij jullie op de bank?
Jay: Oh, dat is Gwendy
Vriendje: Woont die bij jullie?
Jay nonchalant: Nee, Gwendy heeft geen eigen huis. Ze is er al een paar dagen, maar gaat straks weer weg. Gwendy gaat heel vaak op vakantie, maar ook voor werk hoor.

Je wilt niet weten met wat voor grote glimlach ik op de bank zat. Toch voelde ik me 's avonds bijna schuldig dat ik weer wegga, omdat hij mij bij het naar bed brengen zei: Gwendy? Wanneer stop jij met dit werk? Ik kan niet zonder jou... Zoals een vriendin van mij zou zeggen. Tranentrekkend!!

Omdat mijn verblijf in ons kikkerlandje maar zo kort is, ben ik de afgelopen weken druk geweest met het meeten van mn vrienden. Het uitgaanstempo van Valtho aangehouden en ook hier heeft Stef Stuntpiloot me weer een aantal keer te pakken gehad. En dat leidt altijd tot verrassende situaties. Memorabel in ieder geval!

Cliché maar absoluut waar; Time flies when you're having fun! Dus vandaag staat in het teken van afscheid nemen en inpakken. Vanaf morgen woon en werk ik in Bulgarije. Een seizoen met heel veel jongeren, kroegentochten, Dutch Nights, Beachdays en mooie feesten op het pas geopende Guaba Beach. En hopelijk weer een seizoen met mooie verhalen om met jullie te delen.

Voor alle reisleiding: een fantastisch seizoen gewenst! Vooral voor mijn collega's/vrienden uit Val Thorens die op dit moment al hard aan het werk zijn op Mallorca, in Lloret en Albufeira.

Voor al mijn vrienden en familie: I'm gonna miss you! Maar onthoud... Vrienden zijn als sterren. Je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er zijn...

Jajaja... ik weet 't. Lekker melodramatisch. Maar ik meen 't wel!!

I'll keep you posted en tot over drie maandjes!! En nog liever... C you there!

XOXO






  • 25 Mei 2011 - 08:40

    Cherelle Zusje:

    Not funny miss u already

  • 27 Mei 2011 - 17:11

    Lindsay:

    Hi Gwendy, leuk verhaal! Ik hoop dat de opstart in Sunny Beach goed verloopt. Ik kijk er heel erg naar uit om jullie vanaf 27 juni te komen versterken! ;-)
    Zie je dan! Groetjes -x-

  • 27 Mei 2011 - 19:08

    Mama:

    Hoe schud je het w.eer uit je mouw.
    Ik geniet ervan en vooral om je over 4 weken weer te zien en te knuffelen.

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwendy

Waar ben ik nu? Op 24 augustus gaat het grote avontuur beginnen. Voor het eerst in mijn uppie backpacken door het land waar mijn roots liggen. Indonesie!! Alleen mijn ticket naar Jakarta en de eerste overnachting in een hostel heb ik geboekt. Voor de rest zie het lekker daar wel. Alle vrijheid en niemand om rekening mee te houden. Mijn feestje :) Wil je meegenieten van mijn droom? Lees vooral mee en laat eens een berichtje achter.

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 106428

Voorgaande reizen:

13 Mei 2017 - 15 Mei 2017

Gwendy en Jaivey @ Parijs

24 Augustus 2015 - 14 September 2015

Gwendy backpacken @ Indonesië

03 Mei 2014 - 30 Mei 2014

Gwendy en Leontine backpacken @ Thailand

24 Mei 2012 - 03 September 2012

Gwendy @ Sunny Beach voor Gogo

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Gwendy @ Mayrhofen

29 Augustus 2011 - 31 Oktober 2011

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

26 Mei 2011 - 22 Augustus 2011

Gwendy @ Sunny Beach voor X-travel

24 November 2010 - 08 Mei 2011

Gwendy @ Val Thorens voor Husk

02 April 2010 - 20 September 2010

Gwendy @ Kreta voor Sunweb

Landen bezocht: