The one that got away - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu The one that got away - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Gwendy Richard - WaarBenJij.nu

The one that got away

Door: Gwendy

Blijf op de hoogte en volg Gwendy

21 Mei 2012 | Nederland, Leeuwarden

But in another life
I would be your girl
We keep all our promises
Be us against the world
In another life
I would make you stay
So I don't have to say you were
The one that got away

- Katy Perry -

Begin april kwam ik zielsgelukkig terug uit Mayrhofen. Gelukkig in de liefde, samen nog een zomerseizoen in het vooruitzicht, samenwonen in de randstad als we terugkwamen. Het plaatje leek compleet. Helaas... Nu staat mijn geluk in de liefde gelijk aan een zeepbel die barstte.

Maar niet getreurd... De afgelopen weken heb ik weer ondervonden wat voor geweldige vrienden en familie ik heb. Mensen die me onvoorwaardelijk steunen en die ik sowieso ga missen!! Maar kom vooral langs in Sunny Beach, want wat nog wel doorgaat is dat ik een zomerseizoen ga doen. Net als vorig jaar als eindverantwoordelijke van een team reisleiding. En wat heb ik er zin in!

Een team van 11 dudes en dudettes! Team Gogo Sunny Beach! En ik heb de eer gekregen om deze 10 toppers aan te sturen en te motiveren. Ik ben ervan overtuigd dat er een topteam staat die de zomer van 2012 laat overstijgen ten opzichte van vorig seizoen. Een hele uitdaging, want 2011 was fantastisch in alle opzichten!

4 ervaren reisleiding en 6 nieuwe frisse reisleiders waarvan 2 stagiaires. Ik zeg: Op naar een warme zomer met tevreden gasten, booming (after)party's en vooral mooie verhalen die ik jullie zeker niet ga onthouden.

Donderdagochtend vertrek ik om 5.00 uur naar Bourgas met twee teamleden. In de komende weken komt ons team verspreid naar Sunny Beach, zodat we uiteindelijk op 2 juli helemaal compleet zijn om te gaan knallen!!

Sunny Beach, Bulgarije :) Mn oude vertrouwde plekje van vorig jaar. Een van de barmanagers had er al een tweet aan gewijd: Gwendy weer naar Sunny Beach! #nachtburgemeesteristerug. En zo is het!

Kan niet wachten om weer elke avond te kroeg- en clubhoppen en te eindigen in de chillout van de Iceberg, nieuwe mensen te leren kennen, ongegeneerd je longen eruit te zingen in Tony's Karaoke, los te gaan op de djstage bij Totally Summer, tot de zon opkomt feesten @ Cacao Beach en vooral... de oude Gwen weer terugvinden en gelukkig zijn. Because I'm not single! I'm in a long standing relationship with fun and freedom. Hell yeah :P

Naar verwachting kom ik begin september weer terug naar ons koude kikkerlandje. Wanneer ik de reisleidingwereld ga verlaten ga ik niet meer zeggen, want de verslaving blijft, is gebleken ;)

Keep in touch!! De Whatsapp staat de hele zomer aan, dus blijf vooral appen en Facebooken.

XOXO Gwen

• 22 Mei 2012 - 07:13

Theo:

nee gwen, gewoon blijven zeggen dat het je laatste is, anders werkt t niet :P

• 22 Mei 2012 - 07:17

Cherelle:

Schrijf een boek!!! Ga je weer zo erg missen.. Hebben weer een geweldige tijd samen gehad sissie en wat ben ik blij met jou aan mij zijde!!! ,3 gonna miss you

• 22 Mei 2012 - 21:27

Mama:

Mijn topper! We zullen er altijd voor je zijn in goede en slechte tijden. De zon gaat ook weer schijnen voor jou, en waar kan dat beter als in SB xx